Dlaczego warto tworzyć treści wideo?

Dlaczego warto przełamać strach przed kamerą i dawać wartość w ten sposób? Przeczytaj koniecznie do samego końca!💪
 
Nagrywanie różnego typu transmisji i poradników, to wspaniałe narzędzie do promocji siebie i swojej działalności w trybie online 👩‍💻. Takie materiały publikowane w Internecie pozwalają na bardzo szybkie dotarcie do odbiorców, budowania wiarygodności i zaufania 🤗. Jest to niewątpliwie niezastąpiona metoda, by stać się rozpoznawalnym. Bardzo wiele osób chciałoby tak działać, ale nie potrafi przełamać strachu przed kamerą 🎥. Jak sobie z nim poradzić i bez obiekcji przekazywać wartościowe treści swoim odbiorcom?
 
Niepotrzebny jest Ci strach przed kamerą!
 
Zdaje sobie sprawę z tego, że nie każdy rodzi się z przekonaniem, że chce upubliczniać 📺 swój wizerunek. Jednak w dzisiejszej dobie staje się to niezbędne, jeśli chcesz zaistnieć i rozwinąć swój biznes MLM 👩‍💼. Wiem również, że największą blokadą przed występowaniem online jest obawa, że spłynie na Ciebie hejt. Jednak jeśli spróbujesz takiej aktywności, przekonasz się, że nie zbierzesz złych opinii, a będą mnożyły się te pozytywne 👍. Ludzie na transmisjach live nie hejtują, najczęściej jeśli ktoś już będzie chciał przekazać Ci słowa krytyki, zrobi to na privie 💬.
 
Oczywiście nie od razu należy wypuszczać przygotowany materiał do sieci 🌐, najlepiej przełamać swój strach nagrywając się wielokrotnie i samemu oceniając efekt. Później gdy wybierzesz materiał, który Twoim zdaniem nadaje się do wystawienia na światło dzienne, najpierw przekaż go swojej rodzinie 👨‍👩‍👧‍👦 i przyjaciołom. Poproś ich o konstruktywną krytykę. Najlepszą metodą na przełamanie lęku przed kamerą jest próbowanie i praktyka. Nagrywaj, poprawiaj, konsultuj z najbliższymi. A dopiero później wypuść dopracowany materiał do sieci 💻. Niech motywuje Cię do działania model odwróconego marketingu, o którym wcześniej wspominałem. Pamiętaj, że budujesz grono potencjalnych klientów i współpracowników 🤝 podsuwając im wartościowe treści, a nagrania 📹 to bardzo dogodna dla nich forma uzyskiwania informacji.
 
Spójność wizerunkowa!
 
Przy okazji poruszanego zagadnienia, nie mógłbym nie wspomnieć o spójności wizerunkowej 👱‍♀. To bardzo ważny aspekt jeśli chcesz wprowadzić swoją markę osobistą na wyższy poziom. Okazuje się, że takie szczegóły, jak kolorystyka 🎨, sposób ubierania się, gesty, zachowania i tematyka, której dotykasz, muszą być spójne z Tobą. Dopiero wtedy osiągniesz wiarygodność i gwarancję progresu biznesowego 📈. Wybieraj takie elementy, w których czujesz się dobrze, bo wszelkie przekłamania będzie widać właśnie na nagraniach.
 
Co wybrać, Facebook Live czy Youtube?
 
Decyzję o tym tak naprawdę musisz podjąć sama, a być może zastosujesz oba narzędzia . Każde z nich jest troszkę inne. W moim odczuciu przewagą live’a jest możliwość nawiązania interakcji z odbiorcami w trakcie puszczania materiału. Są oni bardziej zaangażowani, mogą zadawać pytania, komentować 💬 na bieżąco. Jest to ważne jeśli zależy Ci na stworzeniu zaangażowanej społeczności odbiorców. Przy tym, Live jest po prostu szybki w obsłudze. Wymaga on jedynie kliknięcia na smartfonie 📲. YT z kolei wydaje mi się mimo wszystko, jednak bardziej profesjonalnym narzędziem. Między innymi dlatego, że trzeba przy nim troszkę popracować, zmontować 🖥, dograć, uładzić. Mimo tych „uniedogodnień”, YT daje większe możliwości wyszukania Twojego filmiku po interesujących odbiorcę frazach. Co więcej, stanowi odrębne medium, które gwarantuje Ci większy zakres rozpoznawalności 🎙, bo trafiasz na inną grupę docelową niż ta na FB.
 
Niebawem tworzę zamkniętą grupę wsparcia do ćwiczeń przed kamerą! Będzie mnóstwo ćwiczeń i praktycznych rad ode mnie 💪
 
Wbijasz na pokład? 🔥😀
 
Dziękuję, że tutaj jesteś – Wojtek