3 rodzaje treści dla MLM

Jakie rodzaje treści warto wrzucać na swoje media społecznościowe? 📲

Pytanie, które nurtuje mnóstwo Osób, próbujących się wybić na rynku internetowym.

Przeglądając profile, grupy, czy fanpage wielu osobistości, na pierwszy rzut oka rzuca mi się jedna rzecz.

SPRZEDAŻ! 💰

Typowy błąd, popełniany przez większość 

Rozumiem, że chcemy podzielić się Naszymi świetnymi usługami, czy produktami z innymi.

Rozumiem również, że nie chcemy robić tego za darmo.

Jednak żeby Ktoś od Nas dużo chętniej kupił, musimy zmienić strategię.

Osobiście w działaniach swoich oraz moich klientów wyznaję metodę: „Naucz się dawać, żeby potem owocnie brać”. Nigdy odwrotnie. 🔝

O co w tej strategii chodzi?

Należy przełamać w sobie lęk dawania Ludziom wartości od siebie ZA DARMO!

Część z odbiorców skorzysta z takiej wiedzy/informacji i usprawni swoje działanie bez kontaktu z Tobą i super, a druga część będzie chciała czegoś więcej. Tak czy siak dzięki takiemu zabiegowi pomagasz innym i budujesz swój wizerunek, autorytet oraz wiarygodność. Same plusy, nieprawdaż!? 🔥

Rodzaje wartościowych treści dzielę na 3 kategorie:

 Edukacyjno-świadomościowe – merytoryczny kontent na temat Twojej branży, w której opisujesz i podajesz przykłady świetnego działania Twoich produktów, czy usług. Dzięki takim treściom Twój odbiorca zaczyna postrzegać Ciebie jako eksperta oraz uświadamia sobie, że faktycznie to może tyczyć się jego sytuacji.

Przykład: 5 różnic pomiędzy stosowaniem suplementów naturalnych, a tych z apteki.

 Angażujące odbiorców – kontent na tzw. „luzie”. Warto starać się wchodzić nawet w najdrobniejszą więź ze swoimi odbiorcami. Najprościej jest to zrobić kierując do nich treści na tzw. zaangażowanie. Ludzie lubią wyrażać swoją opinię na dany temat. Warto poruszać tematy, które są aktualnie na topie. O co w takich treściach chodzi? To bardzo proste.

Przykład: a) Czego najbardziej brakuje Tobie podczas kwarantanny? b) Jaką książkę godną polecenia ostatnio przeczytaliście? itp.

 Ofertowo-sprzedażowe – dopiero tutaj przychodzi moment na informacje na temat Twoich produktów, czy usług. Treści takie jednak nie powinny być mocno „narzucające się”. Warto pokazać jak przykładowo zmieniło się Twoje życie dzięki temu czym się zajmujesz itd. Pokazuj się jako normalna Osoba. Każdy z Nas ma problemy, trzeba pokazywać, że są rozwiązania. Ważną kwestią jest też to, żeby swoje treści kierować do właściwych odbiorców. Ale o tym może kiedy indziej.

Przykład: Pomogę młodym mamom zadbać o swoje zdrowie i finanse w naturalny i uczciwy sposób.

Mój wpis był dla Ciebie wartościowy?

Zostaw proszę po sobie jakiś ślad, będę wdzięczny 😉👍

Dziękuję, że tutaj jesteś 🙏

Do następnego, Wojtek 👊